5 sposobów na płaski brzuch


Nieregularne spożywanie posiłków, zbyt mała ilość wypijanych płynów, za dużo fast foodów, brak aktywności fizycznej… To wszystko powoduje odkładanie się tłuszczu w okolicach talii. Nieestetyczne „boczki“ to problem wielu kobiet. Jak się ich pozbyć? Przede wszystkim zmień nawyki i zastosuj się do poniższych wskazówek!

 

1. Wyeliminuj z diety słodycze, fastfoody– głównie frytki i hamburgery, które są winne odkładaniu tłuszczu w okolicach brzucha u kobiet. Unikaj też alkoholu, produktów z białej mąki i soli, która zatrzymuje wodę w organizmie.

2. Jedz surowe i gotowane na parze warzywa i owoce oraz pieczywo pełnoziarniste, kaszę i siemie lniane, gdyż zawierają dużo błonnika, który zapobiega zaparciom, wzdęciom i zwiększa usuwanie tłuszczu z organizmu.3. Postaw na MUFA– jednonienasycone kwasy tłuszczowe i włącz do menu oliwki, oliwę i oleje roślinne, awokado, orzechy oraz… gorzką czekoladę, gdyż dieta bogata w te produkty zapobiega odkładaniu się tłuszczu na brzuchu.4. Pij zieloną herbatę– pobudza przemianę materii i reguluje trawienie, wspomagając odchudzanie. Trzeba jej jednak pić od 3 do 6 filiżanek dziennie.

5. Przerwy pomiędzy posiłkami nie mogą być większe niż 4 godzinykażdy posiłek musi mieć ok. 400 kalorii, jednak codzienne menu nie powinno przekraczać 1200 kcal.

… i pamiętaj też o ćwiczeniach!
 5 sposobów na płaski brzuch. Artykuł w skrócie:
  • co to jest muffa?
  • jak często jeść?
  • spalanie tkanki tłuszczowej
  • płaski brzuch
  • dieta na płaski brzuch

Więcej informacji na temat odchudzania znajdziesz na: https://zwalcz-cellulit.com/odchudzanie/

. Jeśli poważnie myślisz nad uzyskaniem płaskiego brzucha wypróbuj jeden z wielu masażerow nie tylko na cellulit.

Leave a comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najtaniej w sieci:
Zobacz